2013. augusztus 11., vasárnap

11.rész A vallomás!

Sziasztok!
Szeretném megköszöni,hogy ennyien nézitek az oldalam hihetetlen köszönöm. :)
Meghoztam a várva várt 11.részt remélem tetszeni fog. Mi előtt bele kezdenék szeretném,ha oldalt szavaznátok. Köv. rész 1 komi után 40 megtekintés!!!

Előző rész tartalmából!

Annyira elpirultam,hogy felálltam az ágyról.

-Mia ne haragudj nem akartam tolakodó lenni.-mondta nekem aggódva.

-Semmi baj de Én nem szeretnék még semmit, inkább menjünk vissza.-és kiléptem az ajtón.
De akkor valaki éppen benyitott és fejbe ütött az ajtóval.....
----------------------------------------------------------------------
Mikor benyitottam fejbe ütött az ajtó és hátra estem.

*Zack szemszöge!

-Mia mivan veled? Miaaa.-futottam oda hozzá.
Csak néztem mi történt lélegezni lélegzet több mint valószínű,hogy csak beverte a fejét,de akkor is. Az ajtó ismét nyitódni kezdett és Will jött be rajta.
-Will. Te mit keresel itt és miért nyitottál be kopogás nélkül most nézd meg mi történt!
-Ne haragudj csak tudtam,hogy lesz itt egy buli és Miával szerettem volna beszélni.-mentegetőzött és guggolt le hozzánk. 
-Ez akkor sem mentség nézd meg itt fekszik és nem is mozdul mit csináljuk?
-Talán hívjuk a mentőket?-mondta flegmán.

Mi előtt megfoghattam volna a mobilom Jessie feljött Mia szobájába és látta,hogy ott fekszik és mi meg guggolunk mellette.

*Jessie szemszöge.
-Ti meg mit csináltok mi történt Miával és Will Te mit keresel itt?
-Csak felszerettem volna jönni Miához,hogy megbeszéljük a dolgokat.-válaszolt nekem elég halkan.
-És valami nem tetszett és leütötted vagy mi?
-Nem csak épp bejönni szerettem volna Ő meg pont kijött és véletlen neki nyitottam az ajtót.-magyarázkodott.
-Persze véletlen..-mondta Zack testvérének.
-Na nem az a lényeg,hogy mi történt,hanem az,hogy hívjuk a mentőket.-és akkor megfogtam a mobil és tárcsázni kezdem.
















-Jó napot! Baleset történt a húgommal kérem jöjjenek a Family Street 8-ba. Köszönöm.-szerencsére a közelbe voltak és 3 perc alatt jött is.

Mikor bevittük a tesómat rögtön hívtam anyákat,de persze azt nem mondtam el,hogy buli volt csak,hogy Miának át jött két barátja és baleset történt,de mondtam nekik,hogy nem kell haza jönniük hiszen nem sokára kiengedik őt!
Be mentem a kórtermébe meg nézni,hogy van.

-Szia Mia! Hogy érzed magad?
-Szia! Hát fáj a fejem,de viszonylag jól. Mi történt?-kérdezte ijedten tőlem.
-Épp Zackkel beszélgettél amikor kiakartál jönni a szobádból Will véletlen neked csapta az ajtót.
-Mit keresett ott Will?-kérdezte,hiszen elég rosszul váltak el egymástól. 
-Gondolom megakarta magyarázni a dolgokat.-és akkor ismételten váratlanul be toppant Will.


*Will szemszöge.
-Sziasztok!-köszöntem be hozzájuk.
-Szia Will!.-köszöntek nekem egyszerre.
-Figyelj Jessie szeretnék beszélni Miával ki mennél?-kérdeztem tapintatosan.
-Öö. oké de ne sokáig hiszen pihennie kell.-válaszolt és az ajtóhoz indult.
-Gondolom mondták neked,hogy felmentem hozzád. Azért mentem fel,hogy elmondjam neked ,hogy mennyire sajnálom ami tegnap történt és hát az hittem,hogy Te vagy lent az emeleten és előttem állsz ezért hátra fordítottalak és meg csókoltalak!! De a Csók után rá jöttem,hogy nem Te vagy hanem a nővéred Jessie így annyira furdalt a lelkiismeret,hogy felakartam hozzád menni ezt elmondani,de történt ez a baleset.
-Jó rendben és ezért miért furdalt a lelkiismeret?-kérdezte tőlem Mia.
-Hát csak azt hittem haragudni fogsz és nem akartam,hogy mástól tudd meg.
-Nem haragszom sőt nem is érdekel tény és való,hogy megbántottál,de nem,hiszen nem járunk együtt akkor meg semmi közöm nincs hozzá kiket csókolgatsz.-úgy mondta ezt el nekem mintha Én lennék a világ legrosszabb embere.
-Ennek örülök,hogy nem zavar. A másik amiért fel mentem..-és akkor közbe vágott Mia.
-Ne haragudj,de arról most nem szeretnék beszélni és szeretném,ha elmennél innen.-mondta mérgesen.
-Én viszont szeretném megbeszélni ezt veled hiszen nagyon tetszel nekem és szeretném,ha több lenne köztünk, mint barátság..-és ismételten közeb vágott.
-Barátság?? Még puszta barátság sincs köztünk. Én viszont nem szeretnék tőled semmit főleg amit műveltél velem és kérlek menj ki a szobából.-üvöltözött velem.
-Okés akkor majd később beszélünk még.-felálltam és kimentem az szobából,de előtte még Mia oda mondott valamit nekem.
-Még később sem fogunk beszélni.

*Mia szemszöge.
 -Jessie kérlek gyere be.
 -Itt vagyok mondjad.-jött be nővérem.
 -Hát ez hihetetlen,hogy csak így bejön és adja a nagy macsó szerepet szánalom az egész. Meg,hogy téged csak úgy meg csókol és aztán elmondja nekem még egy párszor bele döngöl a földbe ez már mindenek a teteje. Ja és még többet is szeretne mint barátság,hát 1 Nem vagyunk barátok. 2 Mit kezdjek Én egy 18 éves fiúval. Huu de felidegesített. Persze Én nem mondtam neki,hogy ez mennyire bánt,de akkor is téged nem lepett meg ez a dolog?
 -De hogy is nem Én is csak ott álltam Én mondtam neki,hogy nem kéne neked ezt elmondani,de előtte éreztem rajta,hogy ivott nem is keveset. Sajnálom amit tett hidd el Én nem akarok tőle semmit az ég adta világon.-vigasztalt meg Jessie.

Mikor nagy beszélgetésekbe keveredtünk bejött az orvos,hogy estére bent kéne maradnom Jessie felajánlotta,hogy bent marad,de mondtam neki,hogy nem kell Zack úgy is nem sokára jön majd később vissza jön,de nem kell itt aludnia.
Mikor az utolsó látogatónak az-az Jessie is elment bejöttek a szüleim persze előtte Jessiet hívták,hogy itt maradnak bent. Én elmondtam nekik mindent és,hogy nincsen semmi bajom,de hadd aludjak mert fáradt voltam..

*Jessie szemszöge.

 Mikor hazaértem reménykedtem,hogy mindenki elment,mert mikor Miáék beszélgettek küldem mindenkinek egy sms-t. Elkellet mindent pakolnom hiszen Anyuék nem láthatják meg mi volt itt így neki láttam. Egy laza fél óra alatt minden csillogott villogott.
Épp készültem aludni már majdnem, de akkor valaki csöngetett..


Hát ez lett volna a mai rész remélem tetszett és sokan fogjátok olvasni oldalt van két szavazás és lent komizni is ér. Következő rész amit már az elején is írtam 1 komi és 40 megtekintés. :)
Puszii Pacsii^^

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem tetszett ez a rész. Tudom milyen nehéz kommentet szerezni, ezert is kommentalok. Ha gondolod küldök az en blogomról is linket és te is komizhatsz, ha tetszik. Amit meg hozzáfűznek : Siess a kövivel! xx

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm hát igen elég nehéz olyan mintha magamnak írnám ezt de 1242 megtekintés az még is csak 1242. :)
    Jó küldd el a blogod kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés