2013. július 9., kedd

Fontos!!

Sziasztok! :)
Hát ez most nem egy új rész,de azért olvassátok el mert fontos!!
Szóval ugye bár már van egy pár rész itt a blogomon és nem nagyon látom,hogy írnátok komit nekem aztán oly mindegy,hogy pozitív vagy negatív. Hiszen ebből tanulok! De,ha semmilyen jelet nem adtok arra,hogy milyen is a blogom akkor nem látom rá értelmét,hogy folytassam,hiszen akkor magamnak írjak? Annak meg mi értelme lenne. Nem szeretném abba hagyni a blogjaimnak az írását szóval szeretnélek titeket meg kérni,hogy ez alá a bejegyzés alá komizzatok vagy pipáljatok és őszintén mondjátok el a részekről a blogomról amit gondoltok köszönöm és várom. :)

Már írom az új részt is!! :) ♥ 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is blogolok(www.sleepwalker-bia.blogspot.hu / www.glam-and-spotlight.blogspot.hu ). A Glan and Spotlightot kezdetben egyetlen ember olvasta, ő is azért, hogy ellenőrizze, kritizálja. Majd később már nem is kértem meg, mert lett az íráshoz önbizalmam. És élveztem azt, amit csinálok, élveztem, hogy létrehozok valami olyasmit, amit eddig soha senki. Egyedi blogot egyedi történettel, a saját stílusommal és írásmódommal. Magamnak írtam, és ugyan nem özönlenek az olvasóim percenként százasával, kommentek sincsenek az utolsó fejezetekre, és mégis folytatom kétség nélkül, mert szenvedélyem az írás, és belehalnék, ha abba kellene hagynom, szóval szerintem nem az a fontos, hogy kommentelnek-e, vagy sem, hanem az, hogy élvezd azt, amit csinálsz, töltsön el izgalommal, ha arra gondolsz, hogyan is fogod megírni a következő részt, hogyan reagálnak majd a karaktereid egyes történetekre, és egy-egy fejezet után elégedetten, kellemesen elfáradva irogatod ki facebookra, hogy kész az új fejezet. Hidd el, elolvassák, csak nem veszik a fáradtságot arra, hogy bőrére eresztve véleményezzenek. Hidd el, én megértelek, hogy sokszor értelmetlennek látszik, de szerintem sokkal fontosabb, hogy magadnak írj. Azért, mert élvezed, Nem akkor születnek igazán nagy dolgok, ha mások nyomására alkotsz, hanem akkor, ha a saját szórakoztatásodra.
    Sok költő vette fel kényszerből a vátesz szerepet a magyar irodalom történelme során, és azok a művek nem is olyan jelentősek, mint azok, amelyeket nem mások nyomására írtak.
    Ettől függetlenül sok sikert kívánok a bloghoz. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Tudod most adtál nekem egy jó nagy őnbizalbat és ezért nagyon hálás vagyok és igazad van. :) Köszi még egyszer. :)

    VálaszTörlés