2013. augusztus 25., vasárnap

13.rész Kórházi látogatás.

Sziasztok! :)
Meghoztam az új részt! Tudom késtem,de kíváncsi voltam,hogy össze jönnek a kért dolgok. :) 
Igen sikerült és ennek nagyon hálás vagyok köszönöm szépen. :)
Kövi rész 5 pipa, 60 megtekintés, és 2 komi. :)
Puszi.^^
----------------------------------------------------------------------------------------------
Előző rész tartalmából!
De jó akkor Mia hamarosan haza ér,de vajon,hogy adagolom be neki ezt az egész Will dolgot.Készíteni szerettem volna magamnak valami kaját,de halom hogy Sms-t kaptam felrohantam az emeletre,hogy elolvashassam.

Szerintem hanyagold ne mondd el neki.
-Rejtélyes idegen

Ki az a Rejtélyes idegen,ennél bénább nevet nem is tudod kitalálni magának. Biztos valamelyik kocka aki ki kereste a telefon könyvből  a számom és írogat lényegtelen.
***
Így néztem ki.
Már olyan este 6óra körül lehetett,de még senki sehol azt hittem,hogy 2óra és már itthon is vannak. Na mindegy Én elmegyek készülődni adok Willnek egy esélyt,hogy meg ismerjem. Lefürödtem,felöltöztem egy csini ruhába és kisminkeltem magam indulok is csak még hagyok egy üzit anyuéknak. 
***
A parkban
Már legalább egy órája itt várok és Will sehol.Nem is értem miért hittem neki éppen indulni készültem mikor valaki behúzott az erdőbe...
--------------------------------------------------------------------------
Annyira megijedtem,hogy ellenkezni sem tudtam az ember aki vonszolt elől volt nekem meg úgy csavarta a karom,hogy mögötte mentem.
-Hé Te idióta elengednél??-üvöltöttem az idegennel.
Csak mentünk sőt inkább futottunk tovább és Én csak arra tudtam gondolni,hogy szabaduljak ki a kezei közül és akkor eszembe jutott esést imitálok. Oldalamra estem úgy hogy a saját kezemet kicsavartam. Elestem. Hála az égnek az idegen meg csak futott tovább azt,hiszem lemondott rólam. Nem bírtam rá nehezedni a kezemre azt hiszem eltört azonnal bekellet mennem a kórházba. Út közben fogtam egy taxit és kértem a legközelebbi kórházat.

*Kórházban
-Jó estét a sűrgőségit hol találom?-kérdeztem és tettem a kezemet a pultra.
-Jó estét éppen itt miben segíthetek?-válaszolt a recepciós.
-Sétáltam a parkban és egy görkoris nekem jött és a kezembe estem a többit már gondolom sejti.
-Értem már is hívok egy orvost önnek addig töltse ki ezt a lapot.-és oda nyújtott felém egy kor lapot.
*10 perc múlva.
- Elnézést hölgyem várja az orvos önt.-szólt oda nekem az egyik nővér.
-Köszönöm.-és indultam az orvoshoz.
-Jó estét.
Jó estét.
-Miben segíthetek önnek?-kérdezte és mutatta,hogy üljek le.
-Sétáltam a parkban és nekem jött egy görkoris és a kezemre estem és azt hiszem eltört.-meséltem
-Értem egy pillanat már is meg vizsgálom.

***
-Szerencsés csak épp,hogy megzúzódott,de biztos ,hogy elesett?-kérdezte miközben írta be a gépbe az adataimat és panaszomat.
-Igen,ügyetlen voltam és elestem.-mondtam
-Rendben akkor be lesz sínezve és majd 3 hét múlva vissza kéne jönni.-mondta az orvos.
-Értem köszönöm szépen,hogy ilyen gyorsan tudott fogadni Viszont látásra.-köszöntem el.
-Viszlát.

*Otthon
Írnom kell Will.-nek egy sms-t,hogy sajnálom. Mikor meg írtam és rá mentem a küldés gombra akkor anyáék benyitottak a házba.

-Sziasztok! Mi tartott ilyen sokáig??-kérdeztem tőlük közben meg elvettem a csomagokat Miától.
-Bocsi,de valami félre értés volt a kór lapokkal,de már itt vagyunk.
-Ennek örülök és Mia ,hogy vagy?
-Jobban vagyok már köszi,de Te mit csináltál a kezeddel.-vártam a várva várt kérdést.
-Jaj semmi lényeges csak elmentem a parkba sétálni és egy görkoris nekem jött Én meg béna a kezemre estem szép mi??-kacsintottam rá.
-Kicsim biztos,hogy minden rendben?-aggódott Anya.
-Persze minden ,de most inkább felmennék a szobámba és lepihennék.
-Rendben jó éjt.-köszönt el tőlem  a családom.

*Másnap délben.
*Mia szemszöge
Éreztem már a finom illatokat és lementem ebédelni. Mikor lementem csak Anyukámat találtam a konyhába.
-Szia Anya csak Te vagy itthon?
-Szia Kincsem most keltél fel?-kérdezte.
-Jaj nem dehogy már fél 10 óta fent vagyok csak kitakarítottam a szobám.-válaszoltam
-Értem,igen csak Én vagyok itt Apád elvitte a fiúkat valami edzésre amit kitaláltak maguknak ismét,és ő meg elment dolgozni.-mesélte Anya.
-Ki hitte volna,hogy ismét találnak valamit és Apa már is talált egy új munka helyett? Azt hittem,hogy csak jövő héten kezd el keresgélni.
-Igen,de valaki felhívta őt állítólag megtalálta a telefon könyvből,de nekem egy kicsit fura.Mondtam is neki,hogy vigyázzon és kérdezzen meg mindent.-aggódva mondta Anya nekem.
-Hát igen elég fura,de bízzunk benne,hogy minden rendben lesz.-válaszoltam és megnyugtattam.
-Na és mi az ebéd?-kíváncsiskodtam.
-Rántott hús lesz kukorica salátával,de még nincs kész kb. félóra,de ha éhes vagy marad még tegnapról valami azt hiszem.-mutatott a hűtő felé.
Kinyitottam a hűtőt,de a tegnapi ebédből nem marad semmi,de természetesen az edényt vissza tették .
-Hát úgy tűnik meg előztek.-vettem ki az üres lábast.
-Sajnálom akkor igyekszem és majd szólók.
-Rendben köszi addig felmegyek Jessiehez.-indultam a lépcső felé.
-Ő nincs itthon elment valakivel találkozni.-mondta Anya
-Kivel? nem is ismer senkit.-mondtam miközben fordultam vissza.
-Azt nem mondta biztos megismert valakit.
-Hát igen Én kis attól félek.-puffogtam magamba.
-Szóltál?-kérdezte Anyu
-Nem,de hogy.-és indultam felfelé Jessie szobájába hát,ha találok valamit.

Mikor benyitottam Jessie szobájában rögtön kiszúrtam két dolgot.

  • Ez a lány sosem takarít?
  • Miért van nála a laptopom?
Oda mentem az ágyához mindkét gép be volt kapcsolva először megnéztem az enyém,hogy minek kellet neki az én gépem,és közben azon gondolkoztam,hogy itt az ideje jelszót tenni rá.
Semmi érdekeset nem találtam ezért bementem az előzményekbe. Kigondolta volna,de kitörölte bármi is volt csak nálam tudta meg nézni na mindegy erre még vissza térünk és kikapcsoltam a laptopom.
Rá kukkantottam az övére hát ott már több dolog volt legalább 6 fül volt megnyitva persze a facebook és a twitter köztük volt megnéztem a fiókját és hiszitek vagy sem,de Will fiókját nézegette. Nem értem miért nézi azt a fiút aki engem leütött. (kaptam a fájó fejemre) Mikor a többit megnéztem volna hallottam,hogy valaki haza jött.

-Sziasztok!-köszönt Jessie.
Jaj ne most mit csináljak felnyitottam a saját gépemet és úgy hagytam mindent ahogy volt valami hirdetés volt elsőként gyorsan vissza kattintottam rá és kimentem gyors tempóba a szobájából az Én szobámba. Hallottam,hogy jön fel a lépcsőn és bement a szobájába és bezárta az ajtót.

*Jessie szemszöge
-Juj ilyen kupit hagytam volna itt?-és elkezdtem rendet tenni.
Eszembe jutott,hogy elhoztam Miának a gépét kiakartam kapcsolni,de már ki volt. Biztos,hogy nem Én voltam mert sietem át vittem a szobájába.

*Mia szemszöge

*Kop-kop
-Gyere!
-Szia! Lehet egy kérdésem?-közbe nyújtottam át a gépét.
-Szia! Mondjad.-vettem el a laptopot és úgy néztem mint,ha nem tudtam volna hogy nála volt.
-Te voltál ma a szobámba?-vádolt meg
-Te hülye vagy? Miért mentem volna be a szobádba?-kérdeztem.
-Hát mert mikor vissza hoztam a géped akkor már ki volt kapcsolva és hát innen gond...
-ÁlljÁllj!!-vágtam közbe.
-Mi az,hogy elvitted a gépem a megkérdezésem nélkül? Másik meg,ha bent lettem volna és kikapcsoltam volna akkor már miért nem hoztam volna vissza?-kérdeztem.
-Hát nem tudom,csak gondoltam megkérdezem. Sajnálom.-mondta és fordult meg.
-Semmi gond de legközelebb kérdezd meg.-kacsintottam rá.
-Okés na megyek pakolni.
-És hol voltál?-kérdeztem
-Ja csak megismerkedtem valakivel és találkozni akart velem Én meg úgy gondoltam adok neki egy esélyt.-mondta
-És hogy hívják?-kérdeztem
-Őőőő. Carlos.-nyögte ki.
-Carlos??-ez nem a volt barátnődnek a palija?
-Jaj de,hogy ő nem is itt él.-válaszolta
-Hát jó oké,és milyen volt?
-Majd el mesélem,de most mennem kell pakolni.-és át ment vissza.

Hmm.. Ki lehet ez a "Carlos,,? Kicsit fura ez nekem. Utána járok Én ennek.
-Ebéd.-szólt fel nekünk Anya.
Hallottam ahogy a nővérem kiment  a szobájából meg vártam amíg lemegy és Én is indulni kezdtem,de hallottam ahogy kapott kapott egy üzit.
Nem bírtam ki így bementem a szobájába és láttam,hogy jött egy sms-e. Megnyitottam.

Szia Jessie!
Ma nagyon jól éreztem magam szeretném,ha ezt megismételnénk és találkoznánk mondjuk holnap este nyolc körül. Még írok.
Will.

-Will? Az Én Willem? Ezek ketten találkoztak?-a sok hatására le kellet ülnöm,de mikor leültem Jessie megjelent az ajtóba a kezembe meg a telefonja. U hát ez elég gáz..
-Mia te meg mit keresel itt a szobámba??...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! 
Bocsi a helyesírásért holnap mindenféle képpen kijavítom ami van hiba. :) 
Hát ez lett volna a mai rész remélem tetszett és akkor 2komi, 5pipa és 60 megtekintés után jön az új rész. :) Kövessetek a bloglovin.-on. :)
Puszi^^

2 megjegyzés: