2013. augusztus 13., kedd

12.rész Mindig is téged akartalak.

Sziasztok! :)
Tudom elég rég volt már új rész volt,de sajnos nem mindig tudok írni. :)
Van egy jó és rossz hírem kezdjük a rosszal rövidebb részek lesznek mert nem sajna nincs időm hosszú részeket írni. A jó hír hogy gyakrabban lesz egy héten 1x vagy 2x majd meglátjuk. :)
Kövessetek a bloglovin: KATT! oldalt is megtaláljátok. :) --->
Kövi rész 50 megtekintés és 1 komi+ 3 pipa.
Jó olvasást.!! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Előző rész tartalmából.


*Jessie szemszöge.

 Mikor hazaértem reménykedtem,hogy mindenki elment,mert mikor Miáék beszélgettek küldem mindenkinek egy sms-t. Elkellet mindent pakolnom hiszen Anyuék nem láthatják meg mi volt itt így neki láttam. Egy laza fél óra alatt minden csillogott villogott.
Épp készültem aludni már majdnem, de akkor valaki csöngetett..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lementem az emeletre,hogy ki nyissam az ajtót.
-Will!! Te mit keresel itt már megint?-kérdeztem úgy,hogy majd rá csuktam az ajtót.
-Mia nincs még itthon szóval szia.-és épp készültem zárni az ajtót.
-Igazság szerint Én hozzád jöttem.-válaszolt gyorsan mielőtt kicsuktam volna.
-Hozzám? Miért jönnél hozzám?-kérdeztem gyorsan.
-Megszeretném beszélni azt ami nem rég történt köztünk.
-A csókra gondolsz,mert ,ha igen azon nincs mit megbeszélnünk azt hitted Mia vagyok azt ennyi.-ültem le a kanapéra.
-Valóban így történt,de Én örülök,hogy téged csókoltalak meg...
Hogy mi engem ez lehetetlen,ha ezt Mia megtudja tuti ki lesz akadva.. Gondoltam magamba.
-Jessie??-lóbálta a kezét előttem.
-Igen?-gyorsan megráztam a fejem.
-Hallodat amit az előbb mondtam neked?-kérdezte
-Sajnos igen,halottam.-juj ezt most hangosan mondtam ki..
-És mit gondolsz?
-Mit gondolnék nem lehet köztünk semmi.-reagáltam vissza.
-De Miának nem kell tudnia róla.
-Látod pont ez a baj veled tuti minden csajjal ezt csinálod.-álltam fel és nyitottam ki neki az ajtót.
-Ez nem igaz nem is ismersz legalább egy esélyt adj kérlek.Mondjuk holnap 19.15kor a parknál.
-Majd meglátom na sziaaa.-és azzal a lendülettel kilöktem az ajtón.

Mikor Will elment felmentem a szobámba aludni és azon töprengtem,hogy ezt nem csinálhatóm meg a húgommal.Nekem nem mondja,de Én látom,hogy teljesen oda van érte.
Sokáig töprengtem azon vajon mi lenne a helyes megoldás,de annyit agyaltam.hogy elaludtam végre..

Reggel 9 óra volt mikor kinyitottam szemeimet és rögtön Miára gondoltam le szaladtam az emeletre azon belül a konyhába megnézni anyuék haza értek már,de csak egy cetlit találtam.

Jessie!
Elmentünk a húgodért a kórházba nem sokára haza megyünk addig is kérlek ne csinálj semmi felfordulást.
Ölel Anya.



De jó akkor Mia hamarosan haza ér,de vajon,hogy adagolom be neki ezt az egész Will dolgot.Készíteni szerettem volna magamnak valami kaját,de halom hogy Sms-t kaptam felrohantam az emeletre,hogy elolvashassam.

Szerintem hanyagold ne mondd el neki.
-Rejtélyes idegen

Ki az a Rejtélyes idegen,ennél bénább nevet nem is tudod kitalálni magának. Biztos valamelyik kocka aki ki kereste a telefon könyvből  a számom és írogat lényegtelen.
***
Így néztem ki.
Már olyan este 6óra körül lehetett,de még senki sehol azt hittem,hogy 2óra és már itthon is vannak. Na mindegy Én elmegyek készülődni adok Willnek egy esélyt,hogy meg ismerjem. Lefürödtem,felöltöztem egy csini ruhába és kisminkeltem magam indulok is csak még hagyok egy üzit anyuéknak. 
***
A parkban
Már legalább egy órája itt várok és Will sehol.Nem is értem miért hittem neki éppen indulni készültem mikor valaki behúzott az erdőbe...


Hát ennyi lett volna mára.Tudom ez a rész ilyen magamba beszélek dolog,de hát ilyen is kell. :) Remélem tetszett,komizzatok,pipáljatok,és kövessetek a Bloglovin oldalt a képre Katt! :))
Oldal láthatjátok a kövi rész időpontját. :)
Puszi.:Vi^^










2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚÚÚÚ ez de jó nagyon izgalmas,várom már a kövi részt!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen ez jól esik. :) igyekszem. :) Addig is,hogy lásd az új részeket kövess a bloglovin-on. :)

      Törlés