2013. május 7., kedd

9.rész a csalódás.

Sziasztok! :)
Remélem továbbra is nézitek majd a blogom. Nagyon sajnálom,hogy most hozom az új rész. De hát a suli.. :/ 
A következő rész 10 megtekintés  után jön. :)
---------------------------------------------------------------------------

Emlékeztető!

*Mia szemszöge.
-Mi lesz a film címe?-kérdezte Will-től.
-Titok válaszolt-és meg fogta a kezem.

Mikor meg fogta a kezem így szólt:
-Remélem nem baj?-kérdezte
-Dehogy baj.-mosolyogtam rá.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
-És mesélj magadról amíg oda érünk. :)-mondtam neki.
-Hát fu most így hirtelen nem tudok semmit mondani.

Hát ez nem volt igaz amíg oda nem értünk a mozihoz egyfolytában csak beszélt. 
De aranyos volt nagyon.

*Mozi.
-Hát itt lennék.-mondta nekem Will.
-Igen, még mindig nem akarod elmondani mit nézzünk meg?-kérdeztem mosolyogva tőle.
-Nem-nem-mondta nekem

És akkor bementünk a moziba..

*Jessie
-Anyaa elmegyek a plázába.-mondtam anyának.
-Ilyenkor? De hiszen mindjárt 8 óra.-mondta nekem Anya
-Igen mert láttam a neten,hogy lesz ilyen buli féleség.-mondtam Anyának kicsit félénken mert nem voltam benne biztos,hogy is elenged.
-OOO,hogy innen fúj a szél. Rendben de csak azért,mert hátha találsz magadnak valami barátot.-mondta nekem ami kicsit rosszul eset.


Ezt a ruhát vettem fel.

Így hát felmentem a szobámba és el készületem az esti buliba. :)


*Mia szemszöge

*Mozi vége!

-Juj nagyon tetszett nekem ez a film köszi,hogy elhoztál. :).-mondtam Will-nek mikor éppen jöttünk ki a moziból.

-Örülök,hogy tetszett és még szép,hogy elhozok egy ilyen csinos lányt és itt még nincs vége azt estének.-mondta Will és rám kacsintott amitől egy kicsit féltem is mert nem tudtad mit akar.

-És azt már el mondod,hogyan folytatjuk?-kérdetem tőle.

-Hát arra gondoltam,hogy beülünk egy kisebb Vendéglőbe rendelünk valami üdítőt és desszertet. De,ha gondolod akkor vacsorázhatunk is.-mondta nekem Will.

-Jaj köszönöm nem ez is sok. :)-mondtam neki.

És akkor elindultunk a Vendéglőbe.

*Jessie szemszöge.

Mikor beértem a plázába már javában indult a party.. ezért gyorsan be is mentem.

Valahol itt voltam.

Beléptem a helyre és egyszerűen olyan gyönyörű volt amit még álmomban nem láttam ez az a hely ahol én biztos,hogy törzs vendék leszek. És akkor elkezdem Bulizni.

*Will szemszöge.

-Hát itt is volnánk akkor rendeljünk.-mondtam Miának.
-Jó akkor szerintem először hívjuk ide a pincért mert nélküle elég nehéz lesz. :D-mondta nekem.
-Ja persze.-és akkor feltettem a kezem,hogy szóljak a pincérnek.
De akkor egy elég ismerős pincér jött arra.

*Zack szemszöge.

-Sziasztok nem is tudtam,hogy ide hozod Miát ahol Énn!! dolgozom.-emeltem ki,hiszen nem nagyon szeretem,ha meglátnak itt az ismerőseim főleg Mia..
-Jaj Zack bocsi teljesen elfelejtettem.-és rám kacsintott lenézően Will.
-Mindegy is most már nem megyünk el.-mondta nekem
-Kérek egy banán turmixot és egy epres fagyit kehelyben.-kérdte tőlem Will.
-Mia Te mit szeretnél.-kérdeztem tőle.
-Én is ezt szeretném csak epres fagyi helyet citromosat köszi.-mondta nekem.
-Rendben már is hozom.-és azzal a lendületél elmentem.


*Mia szemszöge.

-Jaj Will miért kellet ide jönnünk ahol Zack dolgozik én biztos vagyok benne,hogy Te ezt direkt csináltad.-mondtam neki.
-Ez nem igaz teljesen elfelejtettem,hogy itt dolgozik.-mondta nekem amit persze nem hittem el hiszen csak tudja már hol dolgozik a testvére.
-Persze elfelejtetted. Na mindegy oda megyek hozzá bocsánatot kérni,ha már Te nem teszed meg.-mondtam neki és éppen felállni készültem,de meg fogta a kezem és vissza húzott.
-Én bocsánatot kértem tőle,de ha már itt vagyunk akkor miért menjünk más hová..-magyarázkodott nekem.
-Jó teljesen mindegy,de Én most akkor is oda megyek hozzá,ha tetszik,ha nem..-és felálltam.
-De Mia most velem vagy itt,ha vele leszel majd beszélgettek.- üvöltött utánam.


És Én így éreztem magam.---> 

-Zack megállnál egy kicsit.-mondtam neki amikor épp egy rendelést vitt ki.
-Persze, Hé Chris ezt kivinnéd?-mondta az egyik kollégájának.
-Leakarsz ülni?-kérdezte tőlem.
-Nem,dehogy hagylak dolgozni. Csak bocsánatot szeretnék kérni Will viselkedésért. Biztos vagyok benne,hogy tudta,hogy itt dolgozol szóval ne haragudj mondtam neki.
-Én nem haragszom, Will mindig ezt csinálja velem mikor talál magának egy lányt. Jól leéget,hogy még véletlenül se álljon a csaj velem szoba.-mesélte.
-De gondolom neked egy kapcsolatod tovább szokott tartani mint Willnek.-kérdeztem tőle
-Hát az-az igazság,hogy nem volt még komoly kapcsolatom.- és ilyen fejet vágott
-->
-Hány éves is vagy?-kérdeztem tőle.
-16 múltam.-mondta
-Na hát ez az te nem az a fiú aki 16 évesen már minden lányt ismer és tudod,hogy értem.-mondtam neki
-Igen,de ez olyan gáz.-mondta szomorúan
-Mi? az,hogy nem fektettél le minden második lányt?-kérdeztem tőle kíváncsian.
-Hát tudod a suliba mindenki mondja,hogy miért nem vagyok olyan mint a bátyám.-mondta.
-Will hány éves azt megkérdeztem?
-17 nem sokára 18.-mondta nekem.

És abban a pillanatban vissza mentem az asztalunkhoz és így néztem rá.-->
-Miért nem mondtad,hogy 17 éves vagy?-kértem számon.
-Mindjárt 18.-válaszolt vissza.
-Most nem ez a lényeg,hanem az,hogy miért nem mondtad.-ismételtem meg magam.
-Hát nem kérdezted.-válaszolt lekezelő stílusban.
-Nem kérdeztem, tényleg ennyit tudsz mondani rá hát tudod szánalmas vagy. Engem is az ágyba akartál vinni mint a többi lányt. Mindent tudok rólad és más nem tudok rád mondani csak annyit,hogy egy szánalmas,bunkó ember vagy.

Az egész étterem minket nézett,ahogy ordítozok Will-el,de nem érdekelt hadd tudja meg mindenki mekkora egy szemét ember.

-De Mia én nem akartalak az ágyba vinni Te más vagy. Neharagudj.-mentegetőzött.
-Hagyjuk már,hogy más vagyok mit akarna egy 17 éves fiú egy 15 éves lánytól hagyjál békén és,ha kérhetem töröld ki a számomat és ne keress.-válaszoltam vissza neki és elmentem az étteremből. Még Zacktől sem köszöntem el.
És haza mentem.

Mikor haza értem próbáltam úgy bemenni,hogy Anyával ne találkozzak szerencsére ma Apa későig dolgozót szóval csak Anyát kellet kikerülnöm valahogy.
Nyílt az zár és amikor kinyitottam és a két öcsém ott voltam a szemem előtt és labdáztak. Úgy megijedtem,hogy egy pillanatra lekellet ülnöm. És igazából nem is azért ültem le mert a tesóimtól megijedtem,hanem azért mert akkor jöttem rá az egész Will-es dologra.  5 percig csak ültem és néztem ki a fejemből,mint egy holdkóros. 

-Mia jól vagy már 5 perce ott ülsz és nem csinálsz semmit.-aggódott értem az öcsém.
-Persze jól vagyok csak elfáradtam.Anya itthon van?-kérdeztem.
-Nincs elment a barátnőivel.-mondták
-Azt,hogy hiszen nem rég költöztünk ide.-válaszoltam nekik.
-Igen,mi is ezt mondtuk neki,de azt mondta vannak itt barátai.-mondták
-Hát jó akkor én fel is mentem a szobámba,ha Anya jön mondjátok meg,hogy itthon a vagyok.-és felmentem Jessiehez. De nem találtam sehol.

-Fiúk Jessie hol van?-ordítódtam le az emeletről.
-Elment a plázába bulizni.-kiáltottak vissza.
-Okéé.-vissza válaszoltam és és elmentem fürödni,fogat mosni, és bekapcsoltam a tv-t és elaludtam. Elég késő volt. 
Annyira fáradt voltam és ez a nap is olyan fárasztó volt,hogy mikor befeküdtem 
az ágyba el is aludtam.. --> 

Valahogy így.















2 megjegyzés:

  1. sziaa allig vàrom az új rèszt! Zackkel mi lesz?! juuujj hozd hamar a kövi fejezetet!

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    örülök,hogy tetszett. :)
    Hamarosan kiderül. :)
    igyekszem! :)

    VálaszTörlés