2013. május 21., kedd

10.rész A házi buli!

Előző rész tartalmából!


-Fiúk Jessie hol van?-ordítódtam le az emeletről.
-Elment a plázába bulizni.-kiáltottak vissza.
-Okéé.-vissza válaszoltam és és elmentem fürödni,fogat mosni, és bekapcsoltam a tv-t és elaludtam. Elég késő volt. 
Annyira fáradt voltam és ez a nap is olyan fárasztó volt,hogy mikor befeküdtem 
az ágyba el is aludtam.. 
-------------------------------------------------------------


Valahogy így nézhetem ki.

Mia szemszöge!

Mikor reggel felkeltem láttam,hogy kaptam egy sms-t.

Szia Mia!
Csak azért írok neked mert tegnap olyan hamar elmentél és meg akarom kérdezni minden oké-e?.
Zack!



Szia Zack!
Hát ezt így sms-ben elég nehéz lenne elmondani.
Annyit mondok mélységesen megbántottak!!
Mia!

Mia!!
Bocsánatot szeretnék kérni a tesóm miatt.
Szeretném veled ezt megbeszélni,ha te is akarod.
Találkozzunk a parkban. 17.50-kor a "NAGY" fánál.
Zack!

Zack!!
Nem kell bocsánatot kérned nem te tehetsz róla és rendben találkozzunk. :)
Mia!

És akkor már nem is írt vissza semmit. Elég rossz hangulatomba lettem megint ezért vissza aludtam.

Jessie szemszöge!

Annyira fáradt vagyok úgy éreztem soha nem érek haza. A buli hihetetlen volt!
Sok lányt ismertem meg. Arra gondoltam a hétvégén át is hívom őket.
Bementem a házba és felmentem Mia szobájába bekukkantani. Láttam,hogy alszik. Mikor már mentem volna ki felkelt és kérdezte mit szeretnék.
Én meg csak annyit válaszoltam,hogy semmit és befeküdtem mellé az ágyba és legalább 14:30-ig aludtunk!!

14:30 Mia szemszöge:

-Héé Jessie ideje felkelni most már.-ébresztettem.
-Mennyi az idő nem akarok még felkelni egész éjszaka buliztam.válaszolt
-Hát aki éjjel legény nappal is legyen az.-válaszoltam neki.
-De én nem akarok legény lenni.-és vissza aludt.
-Na szép hihetetlen nem is érdekel mi volt tegnap?-kérdeztem tőle.
És akkor csodák csodájára felkelt!
-Na mesélj-és felült.

Akkor elmeséltem neki mindent.

-Húú ez durva-válaszolt nekem Jessie.
-Hát igen elégé.-reagáltam rá.
-Nem hoznál nekem egy jó erős kávét?-kért meg a nővérem.
-Hozhatok!-és lementek az emeletre.

Mikor lementem az emeletre láttam egy cetlit ez állt rajta.--->  Kedves Jessie és Mia elmentünk a testvéreitekkel Vidékre a nagyiékhoz. Kérlek Titeket ne csináljatok semmi rosszat. Majd hívunk titeket!
Szeretettel ölel: Anya, Apa, és a fiúk.

Elolvastam a levelet és gyorsan felmentem az emeletre.

Így néztem ki.

-Egyedül vagyunk a házbaaaaaan.-kiállottam Jessienek.  
-Mi van nem értek semmit magyarázd már el.-mondta izgatottan a nővérem. 
-Anyáék elmentek a Nagyiékhoz a fiúkkal és miénk a ház.-mondtam neki örülve.
-Ez de jó akkor tartsunk egy házi bulit.-mondta Jessie.
-Meg vagy bolondulva és,ha ez kiderül?-kérdeztem tőle.
-Nem fog kiderülni ez nem egy film ahol lebuknak a lányok.-mondta.
-Jó, csináljunk mikor?.-kérdeztem és röhögtem.
-Mondjuk ma este?.-kérdezte.
-Felőlem.-válaszoltam
-De kiket hívunk meg?-kérdeztem.
-Tegnap a buliba pár csajt,ők is hozzák az ismerőseiket.-mondta.
-Oké de akkor én meg meghívom Zack-et úgy is találkoztam volna vele.-válaszoltam neki.
-Felőlem,de akkor kezdjük a készülődést.-mondta és lement az emeletre majd vásárolni.
Én meg addig felhívtam Zacket.

-szia Zack mi lenne,ha átjönnél hozzánk mert lesz itt egy kis házi buli nincsenek itthon a szüleink.-vártam a választ.
-Szia. De szívesen akkor mondd meg a címed és mikorra mennyek?-kérdezte.
-Family Street 8. és ugyan akkora amikor taliztunk volna-és a választ nem vártam meg hanem elmentem készülődni.

Tudjátok fürdés, öltözés, smink. s.t.b.

Így néztem ki.























Olyan hamar eltelt az idő,hogy már csak azt vettem észre,hogy Jessie kinyitja az ajtót. 
-Szia Mia nagyon szép vagy.-lépet be Zack az ajtón.
-Zack nagyon örülök,hogy eljöttél.-és bementünk a konyhába.
-Kérsz valamit inni.-kérdeztem tőle.
-Most nem köszönöm, inkább menjünk táncolni és a nappaliba húzott.

Már úgy tűnt mindenki megjött akik jeleztek,hogy jönnek.

-Figyelj Mia most elfogadnám az a pohár innit.-mondta nekem mosolyogva.
-Jó persze gyere.-és a konyhába tartottunk.

Már annyira fáradt voltam legalább 45 perce csak táncoltunk.
Kitöltöttem Zacknek az utolsó pohár narancs levet.

-Mia kérdezhetek valamit?-nézet Zack a szemembe azzal a gyönyörű tekintetével.
-Persze mondjad.-és vissza néztem rá.
-Azért találkoztunk volna,hogy beszélgessünk,de mióta itt vagyok egy értelmes mondatot nem mondtunk egymásnak.-válaszolt.
-Ezzel most meg akarsz bántani?-kérdeztem viccelődve.
-Nem dehogy csak arra akartam kilyukadni,hogy nem megyünk-e fel a szobádba csak beszélgetni.-kérdezte.
-Felmehetünk.-és akkor megfogta a kezem és bementünk a szobába.

Persze a többiek ujjongtak mintha lenne valami.

-Na és mit szeretnél tudni?-kérdeztem
-Csak annyit,hogy tegnap olyan hamar elmentél és nem is írtál meg semmi.-válaszolt.
-Ne haragudj nem veled volt a baj ,hanem a idióta bátyáddal amit meg csinált velem. Persze ő csak mondta,hogy nem akart semmi meg blah-blah és tudom,hogy nem rég ismertük meg egymást, de nagyot csalódtam.-és majd nem elsírtam magam.
-Tudom a bátyám egy nagy tapló ne törődj vele.-biztatott.
-Köszönöm,hogy meghallgattál.-mondtam neki mosolyogva.
-Örülök,hogy segíthetem.-és adott az arcomra egy puszit.

Annyira elpirultam,hogy felálltam az ágyról.

-Mia ne haragudj nem akartam tolakodó lenni.-mondta nekem aggódva.
-Semmi baj de Én nem szeretnék még semmit, inkább menjünk vissza.-és kiléptem az ajtón.
De akkor valaki éppen benyitott és fejbe ütött az ajtóval.....

2 megjegyzés: